Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi bruger cookies til at forbedre hjemmesiden til glæde for vores brugere. Du kan altid slette cookies fra os igen.

Primær navigation

Support

 

Support

Har du brug for hjælp?

  1. Søg svar i vejledninger
  2. Spørg din kollega, ERFA-grupper/netværk og superbruger

Superbruger kan:

  • indmelde supportsag
  • Rette telefonisk henvendelse til Styrelsen for IT og Læring på tlf. 3587 8800. Telefonisk kan superbrugere få oplysning om igangværende sager samt hjælp med at oprette nye sager. Ved mere vanskelige sager kan der være mulighed for at blive stillet om til en teknisk medarbejder.

    Åbningstiden er mandag – torsdag fra kl. 8.00 - 16.00, fredag 8.00 - 14.00 

    Åbningstiden kan være reduceret i skolernes ferieperioder.

    Supporten holder lukket fredagen efter Kristi Himmelfartsdag,

    Grundlovsdag samt hverdage mellem jul og nytår.

Oprettelse som bruger

Skolebruger
Søg om adgang via blanketten Brugererklæring, adgang til EASY-P for brugere fra skoler – indsendes som supportsag

Faglig Udvalg bruger
Søg om adgang via blanketten Brugererklæring, adgang til EASY-P for brugere fra faglige udvalg – indsendes som supportsag

Glemt adgangskode

Indsend en supportsag med angivelse af dit brugernavn