Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi bruger cookies til at forbedre hjemmesiden til glæde for vores brugere. Du kan altid slette cookies fra os igen.

Primær navigation

Support

 

Support

  1. Søg svar i vejledninger
  2. Spørg din kollega, ERFA-grupper/netværk og superbruger

Superbruger kan:

  • indmelde supportsag følg denne Vejledning Den gode sag
  • rette telefonisk henvendelse til Styrelsen for IT og Læring på tlf. 3587 8800. Telefonisk kan superbrugere få oplysning om igangværende sager samt hjælp med at oprette nye sager. Ved mere vanskelige sager kan der være mulighed for at blive stillet om til en teknisk medarbejder.

    Åbningstiden er mandag – torsdag fra kl. 8.00 - 16.00, fredag 8.00 - 14.00

    Åbningstiden kan være reduceret i skolernes ferieperioder.

    Supporten holder lukket fredagen efter Kristi Himmelfartsdag,

    Grundlovsdag samt hverdage mellem jul og nytår.

Oprettelse som bruger

 

Du skal indmelde en supportsag med anmodning om oprettelse
af brugeradgang.

Du skal oplyse:
Det tre-cifret skolenr., Navn, Initialer, Telefonnr. og e-mail